Loka Likes Passion!

...and so do I!

Har länge druckit de mer "klassiska" Loka-smakerna och varit ganska nöjd med det, men så för någon dag sedan lovsjöng en av mina bekanta de nya smakerna och, tja, jag är inte sen att prova något som får så goda betyg!



Denna gången blev det Stormy Passion Fruit.

Var den god? Ja!
Smakade den passionsfrukt? Ja! - Och förvånandsvärt mycket dessutom! Jag tyckte mig till och med ana den något sträva eftersmaken man kan känna när man äter riktig passionfrukt; mycket imponerande!

Betyg? 4 kolsyrebubblor av 5 möjliga!

Det enda jag blev lite ledsen över är att Loka tydligen har en tävling på sin hemsida där det gäller att ha en kod från en av dessa nya smaker, men på just min flaska fanns det ingen kod. Kanske har den stått för länge i butiken, vad vet jag. Men så länge den var god spelar ju det mindre roll.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0