Tadaa! Första nya testen!

Kom just på att jag ju faktiskt har provat något nytt!

 

Via en viss sida på internet (ska se om jag kan fixa en fin banner därifrån som ni kan klicka på och också få prova nya saker gratis) har jag haft möjlighet att prova duschcremen Dove visible care renewing body wash.

Den hävdar att man ska få synligt bättre och finare hud av att använda den inom sju dagar. Jag har provat den längre än så.

Hur tror ni att det gick?

 



I mitt tycke var den alldeles underbart krämig och len att använda! Den luktar heller inte irriterande parfymigt utan den är väldigt neutral i sin doftframtoning - det gillar jag.

Finare hy då? Tja, jag tycker att huden känns mjukare och lenare. Jag brukar alltid få torr hud på vintern och jag tycker nog att denna hjälpt mig en del. Förvisso behöver jag fortfarande använda hudkrämer, men jag tror att jag faktiskt minskat ner lite. Tack vare Dove visible care? Kanske. Ganska troligt i och med att det är under tiden jag använt denna som behovet minskat.

Rekommenderar jag? Ja, varför inte? Den känns bra, luktar normalt och har troligen gjort mig mjukare. Köp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0