Dansa Polka Med Marabou I Munnen!

Hela två produkttester på en och samma dag! Fantastiskt, nicht wahr?

Detta är alltså ett av Marabous nyaste tillskott bland chokladkakorna.

Jag har hört mycket gott om den och gillar mint och polka. Kan funka.

 

Jag är ju inte jätteförtjust i enbart mjölkchoklad då detta har en tendens att bli kladdigt i munnen, så denna med polkabitar i borde ju inte vara en besvikelse.

 

Och precis som jag misstänkte så smakar den gott. Inte världsomvälvande då det inte direkt är några nya smaker som blandats, men en sådan där lagomt god chokladkaka som man nog kan tänkas inhandla ibland för att antingen svulla lite i eller baka med, för det tror jag den skulle funka ypperligt till.

 

Jag tror inte jag har så mycket negativt att säga heller, polkabitarna var ganska lagoma i storlek, möjligen hade det varit roligt om de hade varit lite större, men det fungerar egentligen rätt bra som det är.

Mitt betyg blir alltså: 3,5/5. För att vara en god choklad måhända ni tycker den fick lågt betyg, men jag drar ner lite för att det inte är någon direkt ny och spännande smak, jag tycker nog Marabou hade kunnat leka lite mer. Och lite för att det var mjölkchoklad. Tänk, tänk, om det hade varit mörk choklad med polka istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0